FAQ


Bestellen




Kan ik mijn bestelling wijzigen?



Als u uw bestelling wilt wijzigen voordat het verzonden is neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!


----------------------------------------------


Verzenden & bezorgen


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen?


Bekijk eerst alstublieft deze pagina.


Mocht uw bestelling toch significant lang op zich laten wachten (Nederland 1 week; België 2 weken), neem dan gerust contact met on op.


Mijn bestelling klopt niet!


Heeft u een incomplete bestelling of andere producten ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!


----------------------------------------------


Account


Hoe wijzig ik mijn gegevens?


  • Bovenaan de website kunt u "Mijn account" aanklikken. Als u ingelogd bent gaat u dan naar uw account menu.
  • In het menu onder "Mijn account" moet uw klikken op "Gegevens wijzigen".
  • U komt nu op een pagina met uw gegevens, hier kunt u ze aanpassen. Vergeet niet op "Verstuur" te klikken op uw wijzigingen op te slaan.


Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?


  • Bovenaan de website kunt u "Mijn account" aanklikken. Als u ingelogd bent gaat u dan naar uw account menu.
  • In het menu onder "Mijn account" moet uw klikken op "E-mail wijzigen".
  • U komt nu op een pagina waar u uw oude e-mailadres kunt veranderen naar een nieuwe. Vergeet niet op "Verstuur" te klikken op uw wijziging op te slaan.


Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?


  • Bovenaan de website kunt u "Mijn account" aanklikken. Als u ingelogd bent gaat u dan naar uw account menu.
  • In het menu onder "Mijn account" moet uw klikken op "Wachtwoord wijzigen".
  • U komt nu op een pagina waar u uw oude wachtwoord kunt veranderen naar een nieuwe. Vergeet niet op "Verstuur" te klikken op uw wijziging op te slaan.


Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord als ik de oude vergeten of kwijt ben?


  • Wanneer u probeert in te loggen, maar u bent uw wachtwoord vergeten of kwijt, moet u klikken op "Wachtwoord vergeten?".
  • Vervolgens komt u op een pagina waarop u uw e-mailadres dat verbonden is aan uw account moet invullen. Klikt hierna op "Verstuur".
  • Nu zult u een e-mail ontvangen met daarin instructies en een link. U moet op deze link klikken.
  • Er zal een nieuwe pagina openen waar u een nieuw wachtwoord kan invullen. U moet twee keer hetzelfde nieuwe wachtwoord invullen.
  • Als u dit heeft gedaan moet u klikken op "Verstuur". Vanaf nu kunt u weer inloggen met het nieuwe wachtwoord.


Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan als ik de oude vergeten of kwijt ben en ik ook geen toegang heb het mijn e-mailaccount?


Wanneer u probeert in te loggen, maar u bent uw wachtwoord vergeten of kwijt en u heeft geen toegang meer tot uw e-mailaccount, neem dan gerust contact met ons op. We zullen u dan zo snel mogelijk verder helpen.


Zijn mijn persoonlijke gegevens goed beveiligd?


Ja, tijdens het aanmaken van een account en het plaatsen van een bestelling worden uw gegevens versleuteld en via een beveiligde verbinding (SSL) naar ons verzonden. Uw gegevens kunnen tijdens de overdracht over het internet niet worden gelezen door andere personen omdat het versleuteld is met een soort code. Hiermee bieden wij u veiligheid tijdens de overdracht van uw gegevens tegen diefstal of misbruik via het internet. Deze beveiligde verbinding is te herkennen aan het slotje in de adresbalk links bovenaan uw scherm. Klik hier voor meer informatie.


Hoe kan ik mijn account verwijderen?


Neem in dit geval alstublieft contact met ons op. We zullen vervolgens binnen 1-3 werkdagen uw account verwijderen en u via de mail hiervan op de hoogte stellen. Het is ook mogelijk om al uw gegevens op te vragen als uw dat wenst.


----------------------------------------------


Neem bij verdere vragen gerust contact met ons op!